Verzending en bezorging

Verzending en bezorging

We streven ernaar de bestellingen zo snel mogelijk te laten bezorgen. Bestellingen op werkdagen geplaatst en betaald voor 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden. Bezorging vindt plaats op de eerstvolgende werkdag op het aangegeven bezorg-of factuuradres.

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL en TransMission. PostNL bezorgt pakketjes van maandag t/m zaterdag. Palletzendingen worden door TransMission bezorgd van maandag tot vrijdag.

Bezorgpartner

Levertijd

Verzendkosten

PostNL

1 dag

€ 6,30 (colli tot 30 kg)

TransMission

1 werkdag (ma t/m vrij)

Nederland €39,00 - België €49,00

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling wordt normaal de volgende werkdag bij je bezorgd. Je ontvangt altijd een verzendbevestiging met een track en trace code. Met de track en trace code kun je vanaf 0:00 op de dag van bezorging het tijdvak zien waarin je bestelling wordt bezorgd.

Verzending naar overige EU-landen?

Verzending naar Duitsland en Oostenrijk is mogelijk. Voor bezorging in overige EU-landen kun je mailen naar zakelijk@mundo-recreatie. Vermeld in je e-mail altijd om welk product het gaat, het afleveradres en de datum. Je ontvangt dan een e-mail terug met indien bezorging mogelijk is, de offerte.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Je pakket wordt verzonden in de originele verpakking of met een omdoos. We versturen pakketten in Nederland en België met PostNL. Palletzendingen worden bezorgd door TransMission.

Wat moet ik doen als mijn pakket nooit heb ontvangen?

Dat is erg vervelend! Controleer eerst met de track en trace code de huidige leverstatus. Misschien is er iets misgegaan en wordt je pakket alsnog bezorgd. Geeft de track en trace code geen duidelijkheid? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via 085-1044779 of zakelijk@mundo-recreatie.nl